Tallinn -> Amsterdam 6. detsember

Jõudsime Amsterdami varakult umbes 9 aeg hommikul. Free time approx 11 hours.

Lennureis Amsterdami


Vahejutt:
Sellega on veel naljakas lugu. Kui ma kunagi juunis lennupileteid otsisin, esialgu küll Taisse, aga leidsin soodsa pakkumise Balile ja sai plaanid ümber mõeldud. Igatahes ei valinud ma kõige odavamat lendu, kus Amsterdamis oli ooteaeg 12 tundi, vaid maksin veidi rohkem, et oleks väiksem paus. Järgmisel päeval tuli mulle teade, et lennuaeg on muudetud ja Amsterdamis tuleb olla 12 tundi. Helistasin vahendusbüroosse ja ka KLMi, et miks?! Maksin rohkem, et saaksin lühema ooteaja. Mulle öeldi, et sellist lendu ei olnudki...

Otsustasime Amsterdami linna peale minna. Riiete valikuga me just ei hiilanud kuna minek soojale maale, nii et paar korda otsisime sooja istumiskohta, et ka kõhtu kinnitada.

Janar küll ütles, et ta nüüd puhkab, aga siiski käisime mööda poode ja chekkisime erinevaid brände.





Külastasime muidugi ka tuntud Punaste laternate tänavat ning kui vaatasime google mapsist, et kui kaugel oleme rongijaamast jäi silma, et seal lähedal on Sex Museum. Pilet maksis 5 eurot. Kahjuks blogisse piltide lisamine oleks liialt kohatu, et peate leppima teadmisega. Oli nii ajaloolist tausta valgustamist kui ka eksponaate, mis oli pandud vaatamiseks, liikuma või ehmatama.

Seksi sümbol M. Monroe


Hetkel istume lennujaamas. Mina otsisin 1 ööks Balil majutuskohta ning Janar teeb tööd :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar